sobota, 23 maja 2009

Tajemniczy obiekt na Kole ?

Pętla tramwajowa na Kole, budynek tzw. "dyspozytorni" i nic w tym dziwnego, ale.......

zaledwie w odległości ok. 20 metrów od dyspozytorni, prawie na samym skrzyżowaniu ulic Księcia Janusza i Dywizjonu 303...........

stoi ten tajemniczy obiekt. Posiada dwie tablice z nazwami ulic, z jednej Księcia Janusza i

z nazwą ulicy Dywizjonu 303. Od ponad prawie 20 lat ten widok jest dla mnie znajomy.

Postanowiłem wytężyć pamięć ..... i ....... w niczym mi to nie pomogło. Naprawdę nie pamiętam co w nim znajdowało się poprzednio, pomimo, że od dłuższego czasu przejeżdżam w pobliżu.
Stara dyspozytornia, chyba nie, pozostałość po czym .......? Obecność w oknach pozostałości resztek firanek, wyklucza np. podstację trafo lub coś w tym rodzaju.

A może ktoś z oglądających tego bloga pomoże odświeżyć mi pamięć ?

3 komentarze:

nomad pisze...

heh, widzę to codziennie, kiedy jadę tędy do pracy... Według mnie budyneczek ma coś wspólnego z tramwajami, tylko od dawna nie jest używany. Czy była to budka dla zwrotniczego, czy stara dyspozytornia... nie pomnę. Ale na 80% jedno z tych dwóch...
Pozdrawiam

H_Piotr pisze...

Stara dyspozytornia nie, bo ją rozebrano przed budową nowej, około 1996-7 roku.

Słowo do wpisania: erabag :)

Janusz pisze...

Dzięki, będę drążył jednak temat dalej, aby mieć całkowitą pewność.
Pozdrawiam