piątek, 12 czerwca 2009

Po kanałach Amsterdamu

Amsterdam

Kanały i drogi wodne są wizytówką miasta i stanowią o jego wyjątkowej atmosferze. Kawiarniane ogródki na brzegach kanałów to świetne miejsce do wypoczynku. Osobiście byłem zaszokowany ilością statków i łodzi poruszających się równocześnie po kanałach, liczne skrzyżowania i sygnalizacja świetlna na nich wprowadziła mnie w stan ..........po prostu aż niedowierzania. Tego nie można opisać, ani też zdjęcia nie są w pełni przedstawić tamtejszego klimat i sytuacji. Kolejny dla mnie szok to .................parkingi dla rowerów, widać je na niektórych zdjęciach.

Wykonałem ok. 200 zdjęć, miałem b. duży problem, które z nich zamieścić w blogu. Dokonałem wyboru, czy słusznego ? proszę to samemu osądzić.





















Brak komentarzy: