niedziela, 28 czerwca 2009

Rozgrywki siatkówki w Zwolle

Rozgrywki siatkówki w Zwolle.

W niedzielę dnia 7 czerwca na miejscowym stadionie sportowym odbywały się rozgrywki w siatkówce, między amatorskimi drużynami mieszkańców poszczególnych ulic na „moim” osiedlu. Każda ulica wystawiała drużynę siatkarską (amatorską), oczywiście mieszkańcy od dłuższego czasu przeprowadzali treningi, aby wypaść jak najlepiej. Rozpoczęcie imprezy g. 9.00, natomiast zakończenie ok. 18.30. Corocznie odbywa się taka impreza, cieszy się wielką popularnością w śród mieszkańców osiedla. Chciałem w tym wpisie przedstawić nie tyle same rozgrywki sportowe, lecz atmosferę panująca w śród kibiców, jest to moje główne zadanie. Całe rodziny, dzieci, zajmowali miejsca na murawie stadionu, biesiadowali przy okazji, dopingując swoim zawodnikom. W drugiej połowie dnia atmosfera była bardziej festynowa (bufet na miejscu), rozgrywki trwały bez przerwy na sześciu boiskach, zmieniali się tylko sędziowie i oczywiście drużyny.

Jeżeli choć w części przedstawiłem swoje zamierzenie to …….. i tak dobrze.


Napis w wejściu zachęca do czystej rywalizacji między drużynami.

Skład drużyn musi być "amatorski", w każdej drużynie musi być co najmniej jedna kobieta. Równocześnie trwały rozgrywki na 6-ciu boiskach siatkowych, zlokalizowanych na piłkarskim boisku.


Zawody odbywały się w różnych kategoriach wiekowych.

Przedstawiając ten wpis chcę przede wszystkim ukazać atmosferę towarzyszącą tym rozgrywkom.

Trwa coś w rodzaju pikniku rodzinnego.

Kibice są przygotowani dosłownie do wszystkiego.

Sielanka kibiców trwa na całego.

Obok grają zawodnicy, a tuż obok wsparcie rodzinno-sąsiedzkie.


Małe dzieci wraz z rodzicami dzielnie kibicują swoim zawodnikom.

Widoczne przenośne lodówki z jadłem i nie tylko.....

To zdjęcie zamieszczam specjalnie aby pokazać aktualnie panującą modę w Holandii na kozaki, noszone przez panie i to w porze letniej. Naprawdę proszę mi wierzyć widziałem b. dużo kobiet w podobnych butach, przekonsultowałem ten wpis z miejscowymi, przed jego opublikowaniem.

Brak komentarzy: