wtorek, 23 czerwca 2009

Wirtualny spacer po mieście Zwolle

Za każdym razem jak robię wpis z Holandii mam "moralnego kaca", które zdjęcia reprezentatywne mam zamieścić. No cóż musiałem się jednak na coś zdecydować, zresztą ............. czy to jest aż tak ważne. Tylko co ja zrobię z pozostałymi zdjęciami, które są może i ciekawsze od tych zamieszczonych poniżej.

Tak jak w większości miast holenderskich, podobnie i w Zwolle spotkałem zwodzony most.

Kamieniczki usytuowane obok nabrzeża, zadbane, bardzo urokliwe.

Stare więzienie, adoptowane do celów hotelowych.

Widoczne, wydzielone pasy dla rowerzystów.

Naleśnikarnia, zlokalizowana na statku, podobno można spróbować tutaj wyszukane naleśniki, jest ich 30 rodzajów.

Uliczka handlowa, widoczna flaga angielska przy angielskim sklepie.

Pasaż spacerowo-handlowy.

Domy mieszkalne wyglądające b. kolorystycznie.

Widoczna zaledwie część rynku.

Widok na sklepy w części handlowej.

Wnętrze jednego, wiekowego kościoła.

Tak, tak, jest to czynny pisuar i to niedaleko ratusza miejskiego.

Mniejsze domki ale jakże piękne.

Nie wiem co tutaj napisać, po prostu śliczny widok i tyle.

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Ale wszystkie zdjęcia są ciekawe :) A ostatnia notka o transporcie rowerowym była szczególnie ciekawa.

Janusz pisze...

Dziękuję za ciepłe słowa.

Pozdrawiam