niedziela, 26 lipca 2009

Z wizytą w lesie - grzybowe ciekawostki

Wykonałem te zdjęcia z czystej ciekawości. Oglądanie atlasowych grzybów to chyba lekka przesada. Zobaczyłem takie malutkie nie szlachetne grzybki i postanowiłem je utrwalić. Ale proszę ocenić sami, co im można zarzucić jako grzybom, czy może brak im jakiegoś podstawowego elementu grzybowego ? Dalej idąc tym tropem, czy każdy pies musi być rasowy i posiadać świadectwo pochodzenia ?

Ot po prostu mój kaprys i postanowiłem przedstawić te urocze grzybki.

Charakteryzują sie tym, że posiadają zbyt dużą wysokość w porównaniu do średnicy kapelusza, ale czy to wyklucza ich z rodziny grzybów?.

Oj piszę i piszę takie tam dyrdymały, no cóż mogę robić wszystko to, na co mam tylko ochotę.

Dlatego zamieściłem te grzybki na swoim blogu.

Brak komentarzy: