środa, 12 sierpnia 2009

Ach te ........ banki !

Na skrzyżowaniu ul. Górczewskiej i Powstańców Śląskich zlokalizowany jest ten obiekt. Oddano go do użytku jakieś 2-3 lata temu, przejeżdżam obok niego b. często.
Zaciekawiła mnie ilość banków znajdujących się w tym bloku, na pierwszy rzut okiem zauważyłem ich kilka. Postanowiłem to sprawdzić dokładnie, dokonując wizji lokalnej.

Wędrówkę rozpocząłem od strony wiaduktu i torów kolejowych. Pierwszy z nich to Polbank EFG.

Zaraz za nim usytuowany jest Kredyt Bank.

Dosłownie kilka metrów dalej znajduje się ING Bank.

A tuż przy nim jest Nordea.

Idąc w kierunku skrzyżowania (świateł) napotykamy getin bank.

Na samym rogu znajduje się Millenium bank.

Skręcając w prawo, w ulicę Górczewską zlokalizowany jest LUKAS bank.

Tuż za nim jest Multi Bank.

Ostatni w tym ciągu jest Raiffeisen bank.

W sumie naliczyłem ich dziewięć sztuk. Sprawę pozostawiam bez komentarza, po prostu, ot taka sobie ciekawostka, w jednym bloku - co prawda w bardzo dużym bloku.

Brak komentarzy: