niedziela, 17 stycznia 2010

Badanie kontrolne metodą Dr. R. VOLL a (EAV)

U lekarza cz.2

Po ok. 3-ch miesiącach od mojej pierwszej wizyty, dnia 15.01.2010 roku udałem się powtórnie do lekarza na badania kontrolne. Chciałem nadmienić, że przez ten okres przyjmowałem cały czas suplementy, które mi przepisała lekarka. O g. 17.00 wkroczyłem do gabinetu, z kartą chorobową z poprzedniej wizyty.

Ciekawość moja była b. duża co do aktualnego stanu mojego zdrowia. No cóż, zaczynam relacje po kolei. Lekarz popatrzyła na dotychczasową moją kartę chorobową , na stosowane suplementy i rozpoczęła badania. Samo badanie opisałem w poprzedniej części. Tak jak poprzednio piszę hasła rzucane przez lekarkę, w nawiasach mój ewentualny komentarz.

- z zębami (dziąsła) jest b. dobrze (brałem wapno do ssania)

- zatoki w porządku (tak to prawda)

- nadciśnienie stabilne i w normie (tak to prawda)

- arytmia serca ustąpiła (tak to prawda)

- mam jeszcze stan zapalny stawów (tak bolą mnie kolana)

- hemoroidy znaczna poprawa (tak to prawda)

- prostata minimalna i to tylko po prawej stronie ciała (tak, odczuwam znaczną poprawę)

- struny głosowe w b. dobrym stanie (tak to prawda)

- kręgosłup, znaczna poprawa (tak to prawda)

- minimalna tarczyca (robiłem badania i jest w normie)

- minimalne zmiany w przepływie żółci (?) (nie wiedziałem), to nowa dolegliwość wykryta podczas drugiej wizyty

Lekarz zwrócił uwagę tylko na kilka spraw i to w większości uwagi pozytywne, inaczej było przy pierwszej wizycie. Dolegliwości wymienianych podczas pierwszej wizyty było naprawdę dużo, proponuje to sprawdzić. Podobnie jak podczas pierwszej wizyty, zostały mi przepisane suplementy celem dalszej terapii, z dokładnym rozpisaniem godzin ich przyjmowania.

Porównując mój opis w cz. 1 (U lekarza cz.1) i aktualny można stwierdzić:

- jest zdecydowana poprawa, stwierdziła to sama lekarka, nawet była tym lekko zaskoczona

- również moja ocena jako pac jęta jest taka sama.

Ponadto uzyskałem od niej informację, że po roku czasu stosowania suplementów organizm mój osiągnie pełną równowagę zdrowotną.

Jako pacjent, nie znający się na medycynie (mechanik) mogę stwierdzić, że nastąpiła istotna poprawa mojego stanu zdrowia, idąc jeszcze dalej mogę powiedzieć, że pomogły mi w tym suplementy TIENS.

Poniżej przedstawiam moją aktualną kartę zdrowia, widać, że wpisów jest znacznie mniej, natomiast te które są, mają mniejszą wartość „liczbową”.



Jeżeli jesteś zainteresowany swoim zdrowiem, zajrzyj tutaj:

Produkty Tiens



1 komentarz:

Lucas33 pisze...

Hm, mogę mówić za siebie, ale mi pomogli bardzo dobrze w placówce sieci Noma Medica Volla. Szybka obsługa, dokładne badanie EAV/WRT, szybka diagnoza i leczenie.