niedziela, 2 maja 2010

Kwitnące magnolie

Spacerując po osiedlu, natknąłem się na krzew magnolii. W ubiegłym roku widziałem kilkanaście gatunków magnolii, w tym natomiast znacznie skromniej, tylko jeden gatunek. No cóż, lepsze to niż nic, pociecha żadna, ale ..................
Czasami olśniewające słońce nie jest najlepszym źródłem oświetlenia, bywa i tak ! Filtry, filtry ........... ale to cały plecak należałoby nosić z sobą. Mimo wspomnianych ułomności, zapraszam do krytycznego spojrzenia na moje zdjęcia.






















Jeżeli jesteś zainteresowany swoim zdrowiem, zajrzyj tutaj:

1 komentarz:

Marcin pisze...

Z fotografowaniem magnolii zawsze jest ciężko. Poza tym efektowny jest nie tylko pojedynczy kwiatek, ale i obsypany kwiatami krzew, który z kolei zazwyczaj słabo wychodzi na zdjęciach, przynajmniej u mnie.