poniedziałek, 28 czerwca 2010

Plac Adama Małysza w Warszawie ....?

W lutym 2010 roku głośno było w prasie, żeby nadać jednej z warszawskich ulic nazwę Adama Małysza ? Sprawa jakoś upadła, była opisywana w stołecznej prasie. No i proszę, oto dnia 26 czerwca 2010 roku wybrałem się z wycieczką na zwiedzanie osiedla Przyjaźń, na warszawskim Bemowie. Zatrzymaliśmy się na końcu małej uliczki.


Po prostu ślepa uliczka, dalej iść nie można.



No i ten słup w oddali, pośrodku zdjęcia, a na nim tabliczka, coś jakby malutki placyk.



Przetarłem oczy ze zdumienia i odczytałem : "Plac Adama Małysza". Jedna z miejscowych mieszkanek poinformowała nas, że była to inicjatywa mieszkańców tego osiedla. Wszystko odbyło się z wielką pompą, tylko bohatera nie było na uroczystości (?). Jestem mieszkańcem Bemowa i nic w tej materii nie słyszałem. Rozpocząłem poszukiwania w internecie na temat tej nazwy ulicy i ................ nic. Odnalazłem tylko notatki prasowe z lutego br., o czym pisałem wcześniej. ?????????????????
Fakt, faktem, ze placyk o tej nazwie istnieje i ma się całkiem dobrze.  Rozglądając się po tym placyku można poniżej zobaczyć najbliższe jego otoczenie, zapraszam, co mozna zobaczyć w koło.





Wszyscy uczestnicy tej wycieczki z wielkim zaciekawieniem słuchali tych informacji. Nie mogę sobie wybaczyć tego faktu, nic o tym do tej pory nie wiedziałem, dopiero w dniu 26 czerwca br. zostałem uświadomiony o tym fakcie.
A może ktoś wie więcej na ten temat, zapraszam !


Twoje zdrowie, we własnych rękach

Brak komentarzy: