czwartek, 5 sierpnia 2010

Wspomnienia z Chin - Słowo wstępu

Moje spojrzenie na Chiny w 2010 roku, to pobyt w nich od 22 lipca 2010 roku, do 4.07.2010 roku, to 2 tygodnie pobytu, udokumentowany zdjęciami i krótkimi komentarzami (?).
 Tylko co ja biedny mam zrobić ze zdjęciami, których mam ok. 4 tyś. ?
Postaram się jakoś wybrnąć z tej sytuacji, jednak to musi potrwać ładnych parę dni, zanim zacznę publikować moje, ciężko uzyskane zdjęcia z Chin.
Zabieram się więc do ciężkiej pracy, no cóż, efekt pewnie za kilka dni, zapewniam jednak, że naprawdę warto.
Zapraszam zatem do zaglądania na mojego bloga, czeka mnie b. ciężka praca, ale warto, tym bardziej, że informacje o Chinach mam z pierwszej ręki i różnią się one od dostępnych w internecie, a więc do zobaczenia ..................................................


Jeżeli jesteś zainteresowany własnym zdrowiem zajrzyj:

http://www.produktytiens.pl/

Brak komentarzy: