sobota, 30 października 2010

Trasa S8 w okolicach Prymasa Tysiąclecia.

Chciałem się pochwalić dobrą robotą, ale wyszło jak zawsze, źle. Otóż pomyliłem kolejność wgrywania zdjęć, chciałem wgrać grupowo, żeby przyspieszyć i wyszła kicha, trudno, może jakoś z tego wybrnę ?
Otóż dnia 29.10.2010 roku (piątek) byłem na wizji lokalnej, S8 - na połączeniu z Prymasa Tysiąclecia. To co dało się utrwalić, przedstawiam poniżej.


Widok z kładki w kierunku Bemowa.


Z kładki widok na zabudowania CWKS Legia.


j.w.



Od tego zdjęcia powinienem zacząć, prawda, że imponujący węzeł komunikacyjny ?


Znów widok w kierunku Bemowa, pomylona kolejność zdjęć.







Widok z kładki, po prawej stronie cm. Powązki.

Na drogowskazie podany jest kierunek - Gdańsk, miedzy dwoma jezdniami, w dole widoczny tunel.


Imponujący widok z kładki na dotychczasowe Prymasa Tysiąclecia.


Efektowny podjazd na kładkę.


A to wspominana kładka, niczym taras widokowy, dwa samochody mogą sie na niej wyminąć, dlaczego taka szeroka ?

Oj pokręciły mi się i wymieszały te zdjęcia, za "rebus" przepraszam, chciałem przedstawić jednak aktualny stan na budowie S8, termin otwarcia bowiem się zbliża nieubłaganie.

Zdjęcia z innych odcinków trasy S8, przedstawiam w moim drugim blogu:

 Na Bemowie

Brak komentarzy: