sobota, 12 lutego 2011

Wspomnienia z Litwy cz. 16

Kowno na Litwie.
O Kownie tradycyjnie można poczytać w internecie:


Kowno na Litwie


Nareszcie, ostatniego, trzeciego dnia pobytu pokazało się słoneczko, ale i tak było mroźnie.
Zapraszam do obejrzenia kilku zdjęć wykonanych osobiście przez moja skromną osobę. mam moralnego "kaca" gdyż wykonałem na Litwie ok. 1.100 zdjęć, pokazałem zaledwie kilkadziesiąt, musiałem dokonać wyboru sam, proszę mi to wybaczyć.





Rzeka Niemen.




Proszę zwrócić uwagę na te uliczne dekoracje, jakże pięknie wyglądają.
Na koniec taka moja refleksja - warto zobaczyć ziemię litewską, przynajmniej jej mały skrawek. W mej pamięci pozostały niezapomniane wrażenia.Tutaj w Kownie, korzystając z publicznego szaletu przeżyłem szok, otóż po uiszczeniu opłaty otrzymałem bilet wstępu do WC


Co daje nam badanie metodą Voll'a ?

Brak komentarzy: