czwartek, 5 maja 2011

Holandia - Ogród Keukenhof cz.2

Część kwiatów byla na wolnym powietrzu, część po oszkloną, gigantyczną halą. Wszędzie gigantyczne tłumy, zdjęcia wykonywałem kwiatom, nie zgromadzonym tutaj ludziom. Właśnie w tej olbrzymiej hali zobaczyłem tabliczkę info na jednym z tulipanów, miał nr. 744, pewnie to kolejna odmiana, a ile ich było ....... ? trudno wyczuć, ale zdecydowanie więcej. Tak dla czystej informacji w Ogrodzie Botanicznym w Powsinie, było ok. 250 różnych gatunków tulipanów, tutaj ........................ ?









 We wnętrzu tej olbrzymiej hali znajdowały się również stoiska z całymi kompozycjami dekoracyjnymi, więcej pokażę w następnej część, na którą już teraz zapraszam.
Taką odmianę tulipanów zobaczyłem po raz pierwszy.

Takie postrzępione tulipany widziałem i u nas w Ogrodzie Botanicznym
Chcąc wykonać zdjęcia z bliska, niektórych kwiatów, np. jak ten powyżej, ustawiały się kolejki chętnych do ich fotografowania. Należałoby poświęcić cały dzień aby uwiecznić wszystkie rodzaje kwiatów, ale i tak mam wątpliwości, pewnie brakło by i tak na to tego całego dnia. Dlatego wykonywałem dużo zdjęć, aby zobrazować ogrom takiej wystawy.

Masz zbyt duże nadcisnienie tętniczne ? 

Brak komentarzy: