niedziela, 3 stycznia 2010

Aparat Fuji FINEPIX S200exr - opinia fotoamatora

Od miesiąca jestem posiadaczem aparatu Fuji FinePix S200exr, chciałbym podzielić się pewnymi uwagami i doświadczeniami na temat w/w aparatu.
Nadmieniam, że jestem fotoamatorem, przygodę z fotografią rozpocząłem jakieś 3 lata temu, w dość późnym wieku, tzn. 60-ciu lat. W tym czasie korzystałem z dwóch aparatów marki Canon, jeden dość prosty typu A........, drugi nieco zaawansowany, typ Power Shot IS. Aparatami tymi wykonałem ok. 25.000 zdjęć.
Nosiłem się z zamiarem kupna jakieś tańszej lustrzanki i ...........................natknąłem się w internecie na stronach Fuji, właśnie na ten aparat. Decyzja była krótka, kupuję i już, mogę teraz powiedzieć śmiało, że był to trafny wybór. Przez ten m-c czasu wykonałem już nim ok. 1.000 zdjęć, głównie bez lampy, gdyż nie ma takiej potrzeby (?), trudno to zrozumieć, w warunkach mieszkaniowych b. rzadko korzystałem z błysku. Zdjęcia nocne, uliczne są po prostu wspaniałe, to jest nieprawdopodobne, ale prawdziwe. Aby przekonać się o jakości zdjęć amatorskich zapraszam do mojej galerii oraz albumu:

Galeria zdjęciowa

Album

o samym aparacie można poczytać sobie:
Aparat S200EXR
Więcej o aparacie S200EXR


Jeżeli jesteś zainteresowany swoim zdrowiem, zajrzyj tutaj:

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Piękne zdjęcia. Jestem pod wrażeniem.