sobota, 13 marca 2010

Wątpliwe tablice adresowe ...?

Dnia 12 marca 2010 roku, mimo wietrznej i słonecznej pogody udałem się na spacer, tym razem po Górcach.

Spacerując wzdłuż ulicy Zaborowskiej, przy skrzyżowaniu z ul. Kluczborską zobaczyłem ładnie i prawidłowo oznakowane ulice.

Przy ulicy Zaborowskiej znajduje się osiedle bloków zbudowanych kilka lat temu. Bloki jak to bloki, nic szczególnego, tylko te tablice adresowe ...... jakieś takie naprawdę dziwne.

Proszę popatrzeć, tablica "Zaborowska 2".

Kilka kroków dalej, tablica "Zaborowska 4", niby nic dziwnego.

W znacznym zbliżeniu tablica ta prezentuje się fatalnie, farba odpryskuje, mało tego szata graficzna tej tablicy odbiega od tablic standardowych. Winna być dwukolorowa, oprócz nazwy ulicy powinna być również nazwa dzielnicy !

Podobna historia, to tablica "Zaborowska 6", a może 8, wygląda to naprawdę okropnie. Miałem poważne kłopoty z odczytaniem nazwy ulicy i numeru bloku.

Podobną sytuację zastałem na bloku z tablicą "ul. Bambimojska 11". Łuszcząca się farba, brak czytelności napisów, nietypowa forma tablic, po prostu czysta samowolka, kto w Warszawie widział takie tablice ?
A siedziba władz bemowskich dosłownie w odległości 500 metrów, w linii prostej.
Dlaczego o tym piszę, po prostu razi mnie taka sytuacja, która naprawdę źle świadczy o zarządcy tych budynków.

Jeżeli jesteś zainteresowany swoim zdrowiem, zajrzyj tutaj:

Produkty Tiens


Brak komentarzy: