niedziela, 11 października 2009

Jesienny spacer po lesie.

Mieliśmy szczęście (Basia i ja), wybierając się na spacer w sobotę dnia 10 października, a to dlatego, że pogoda dopisała nam na medal. W śród drzew Lasu Bemowskiego przebyliśmy trasę 6,5 km, podziwiając jednocześnie wspaniałe, jesienne widoki. Wykonałem kilkaset zdjęć, z których przedstawiam poniżej te najciekawsze moim zdaniem. Pozostałe zdjęcia zamieściłem tradycyjnie już na :


http://jancio.fmix.pl/

w albumie "Kolory jesieni". Są tam również inne zdjęcia wykonane przeze mnie osobiście, z naszej polskiej jesieni. Pozostała część, tzn. "odpady" leży w czeluściach mojego komputera, tylko czy warto ?.Tak na marginesie dodam nieśmiało, że wykonałem już ok. 28.ooo zdjęć, na przestrzeni ok. 2,5 roku. A to ci dopiero ze mnie "stachanowiec".












Brak komentarzy: