czwartek, 11 listopada 2010

Osiedlowa kwiaciarnia "Krokusik"

Na osiedlu Bemowo IV, przy ulicy Rosy Bailly 1B,  w Warszawie znajduje się Kwiaciarnia Krokusik u Kasi.


 Niby nic  w tym nadzwyczajnego ? a .......... jednak.
Podobnych kwiaciarni i to bardziej okazałych, w okolicy jest kilkanaście, więc o co w tym wszystkim chodzi ....... ? po co ja o tym w ogóle piszę i zwracam ludzką uwagę na tą właśnie kwiaciarnię ? Otóż mam ku temu poważne powody, ale najpierw zapraszam na oficjalną stronę kwiaciarni:

 Kwiaciarnia "Krokusik u Kasi"

Zachęcam najpierw do poczytania zakładek: "O nas" i obejrzeniu "Galerii". Podobnie i ja zacząłem od przejrzenia informacji umieszczonych na stronie kwiaciarni, szczególnie zainteresowałem się................. informacjami na temat  ilości ofiarowywanych kwiatów. Do tej pory nie znałem tej filozofii kwiatowej (?). Informacje zawarte na tej stronie poruszyły mną do głębi i postanowiłem to sprawdzić osobiście. Chciałem upewnić się czy naprawdę jest to wszystko prawda, czy informacje tam napisane są tylko z "urzędu", czy też ma to głębsze umotywowanie. Postanowiłem więc skorzystać z usług kwiaciarni kilkakrotnie, z różnych okazji w okresie od grudnia ub. roku, do chwili obecnej. Zamawiałem wiązanki z okazji imienin dla pań i panów oraz wiązankę ślubną. Za każdym razem byłem po prostu zaskakiwany śliczną kompozycją kwiatową, jak również ceną (?). Dodatkowo, Pani Kasia potrafi zadbać o to aby każdy klient poczuł się swobodnie i wyszedł z kwiaciarni w pełni zadowolony. Tak dla czystej ciekawości można płacić tutaj kartami.
A więc, wracając do początku, piszę o tym aby podzielić się pozytywnymi informacjami,  z innymi osobami. Dobrymi wiadomościami należy się bowiem wymieniać między sobą, taka jest moja dewiza życiowa.


Masz nadciśnienie, dobrze trafiłeś


Brak komentarzy: