środa, 6 lipca 2011

Czechy, Praga - Katedra św. Vita

Do sprawy prezentacji Katedry św. Vita, podszedłem w sposób można powiedzieć dość nietypowy. Otóż wg. mnie zwiedzanie tego obiektu przez turystów to czysta "maszynka" do robienia pieniędzy dla władz miasta, dlaczego .....?, proszę tylko popatrzeć na poniższe zdjęcia. Nikt nie przestrzega właściwych zachowań w obiekcie sakralnym, np. znak krzyża, krótka modlitwa, przyklęknięcie .................. itp. odniosłem wrażenie, że w tym szaleństwie jest metoda, chodzi aby jak najwięcej ludzi wykupiło bilet wstępu i "zaliczyło" Katedrę św. Vita. Może jestem w błędzie a może moje spostrzeżenia są trafne, jeżeli tak to tym bardziej jestem zmartwiony zaistniałą sytuacją.
Zdjęcia, które prezentuję, oprócz piękna Katedry ukazują tłumy zwiedzających, którym zachowania w obiekcie sakralnym są naprawdę obce. Zapraszam do obejrzenia poniższych zdjęć, które pozostawiam bez komentarza.














No i jak, proszę powiedzieć, mam rację w swoich spostrzeżeniach ....???
Przewodnik powiedział, że Czechy to ateistyczny kraj, w pewnym stopniu mnie uspokoił, ale czy na pewno wszystkich ogladających te zdjęcia .......?

Brak komentarzy: