wtorek, 12 lipca 2011

Czechy, Praga - Zabytkowe Centrum Handlowe

Tuż obok śródmieścia, niedaleko "wacławiaka" ukryte w bramie jest zabytkowe (?)  centrum handlowe.


Od masażu, kina, prasy, lokali gastronomiczno - usługowych, butików, wszystkiego tu pełno.


Samo wnętrze robi wrażenie jakiegoś muzeum, czy galerii. Prowokująca rzeźba zmusza do spojrzenia do góry.


Bary, sklepy, kwiaciarnie ..........


Ozdobne wejście do kina i teatru.










Ciekawy obiekt, zlokalizowany w samym centrum Pragi.

3 komentarze:

Paulina pisze...

Moim zdaniem nie jest to zabytkowe centrum handlowe, tylko miejsce gdzie powstały sklepy w budynkach o jakiejś historii. Ja u siebie w Warszawie i tak najbardziej preferuję odwiedzanie parku handlowego http://www.parkhandlowymarywilska44.pl/ do którego wręcz uwielbiam przyjeżdżać. Za każdym razem jak tam jestem to nie ma możliwości, że wyjdę z pustymi rękoma.

Anonimowy pisze...

Nie miałem nigdy okazji aby być w tym centrum handlowym więc ciężko jest mi cokolwiek na jego temat powiedzieć. Jak niedawno udało mi się przeczytać w http://infopodatnik.pl/firma/jakie-zmiany-w-umowach-najmu/hir_vcnf to firmy wynajmujące powierzchnię usługową w centrach handlowych na pewno muszą liczyć się ze zmianą umowy.

Wojciech Roszkowski pisze...

Ja również nigdy nie miałem okazji być w tym miejscu więc nie mogę się na jego temat wypowiedzieć. Jestem za to przekonany, że gdyby nie bramki antykradzieżowe https://www.optiguard.pl/bramki-antykradziezowe/ to byłby raj dla złodziei.