poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Budowa S8 .......... trwa.

Koniecznie chciałem sprawdzić postęp prac przy budowie S8 w obrębie węzła Dywizjonu 303 i Radiowej. Mimo intensywnych moich podchodów do miejsca budowy, wszędzie nadziewałem się na ogrodzenie, uniemożliwiające dostęp. Obchodząc w koło miejsce budowy, wszędzie daleko do interesującego mnie miejsca. No cóż, jedyna okazja zobaczenia czegoś naprawdę z bliska to obserwacja z okien tramwaju, tak też zrobiłem. Tramwaje przejeżdżają dokładnie w środku samego węzła komunikacyjnego. Wsiadłem do tramwaju na przystanku Orlich Gniazd i jazda w kierunku Koła. Zajęcie fotografowania było b. niewdzięczne gdyż na zakrętach telepało i strasznie trzęsło, jak zwykle w takich sytuacjach część zdjęć nie wychodzi. To co wyszło przedstawiam poniżej, warto wiedziec bowiem co dzieje się na naszym osiedlu.

Widoczne wysokie krawężniki, będzie tutaj coś w rodzaju ronda (?) lub dużego rozjazdu.

Rusztowania pod trzecią już nitkę, dwie już są zabetonowane, trwają prace nad 3-cią. Będą dwa przejazdy niezależne, niczym mosty dla ruchu kołowego i trzeci przejazd pod tory tramwajowe. Tramwaj już od zakrętu będzie prowadzony pośrodku obu pasów komunikacji samochodowej. Nie wykluczone, że w jakimś momencie wszystkie trzy przejazdy na trasą S8 będą stanowiły monolit.

Widoczna otwarta szyba okienna, która nie dodaje uroku zdjęciom. Chciałem się poprawić i wykonać zdjęcia lepsze, okazało się jednak, że większość tramwajów nie posiada już okien odsuwanych lecz uchylne do góry. Przepuściłem kilka tramwajów w poszukiwaniu szyb odsuwanych ........ i dałem spokój, wszystkie, które przejeżdżały nie spełniały moich oczekiwań.

Brak komentarzy: