środa, 19 sierpnia 2009

Telemaniak .... ?

Jestem użytkownikiem UPC (internet+ TV), dostępnych mam ok 100 programów telewizyjnych i kilkanaście, może kilkadziesiąt programów radiowych. Czasami robię sobie tzw. przelotki po kanałach, zajmuje mi to ok. kilkunastu minut. Niektórzy mieszkańcy posiadają indywidualne zestawy satelitarne. Ilość programów z jednego satelity to rząd wielkości średnio ok. 450.


Spacerując po osiedlu, zobaczyłem na jednym z balkonów zestaw satelitarny z trzema konwerterami, przystosowany do odbioru programów z trzech satelitów. Przez chwilę pomyślałem, ten to ma co oglądać, nie nudzi się z pewnością.

Innym razem zobaczyłem wysoko na balkonie ............. zestaw satelitarny do odbioru z ..........
kilku satelitów, ale z ilu ? Zacząłem liczyć, naliczyłem aż 8 konwerterów !

Dla pewności wykonałem kolejne zdjęcie, pod innym kątem, ale nie chce być inaczej. Ale, czy ten to ma dobrze .......... ? chyba nie ?

Jakość zdjęć jest nie najlepsza, musiałem użyć dużego powiększenia, obiekt był dość wysoko i zdjęcia robiłem z "ręki".

Brak komentarzy: