wtorek, 21 lipca 2009

Przyziemne widoki ....?

Na ogół rzecz ujmując, to już od dawien dawna wiadomo, że nawet najzwyklejsze spacery wnoszą do naszego życia wiele, czasami wręcz zaskakujących obrazów. Dla przykładu przedstawię jeden ze spacerków.

Będąc na spacerku po trawiastej polance na moim osiedlu, spojrzałem naprawdę nisko....... , właściwie to nawet musiałem nieco się pochylić ......

..... ale warto było, wśród świeżo skoszonej trawy dostrzegłem ............

....... maleńkie grzyby, o czym świadczy wysokość okolicznej trawy.

Przedziwne wytwory natury, kapelusiki pokarbowane, ledwo widać ich z nad okolicznych, suchych źdźbeł.

Okoliczna trawa wygląda niczym olbrzymie drzewa.

Rosną sobie w kępkach po kilkanaście sztuk. Widziałem w swoim życiu niejedne już grzybki, lecz takie zobaczyłem po raz pierwszy.
Z pewnością nigdy bym ich nie zauważył, gdybym chodził z głowa w chmurach.

Brak komentarzy: