niedziela, 2 maja 2010

Święto flagi - uliczna manifestacja

Po raz zaledwie siódmy obchodzone jest Święto Flagi, dnia 2 maja. Oprócz centralnych uroczystości na Placu Józefa Piłsudskiego, odbył się w dniu 2 maja 2010 roku,  b. skromny przemarsz Krakowskim Przedmieściem, grupy warszawiaków, sympatyków flagi, pomimo niezbyt łaskawej pogody (opady deszczu). Początek wymarszu - Kolumna Zygmunta, zakończenie - pomnik Mikołaja Kopernika. Cały przemarsz odbył się ok. 12.00 - 12.30, byłem przypadkowo w tej okolicy i utrwaliłem wspomniane zdarzenie.


Przemarsz był legalny, na początku i końcu kolumny, samochody policyjne i na chodnikach piesze patrole (2szt.). W tym czasie znajdowałem się przy Pałacu Tyszkiewiczów, obok kościoła Wizytek.


Ilość uczestników raczej symboliczna, no cóż ale zawsze ......


Rozpiętość wiekowa - b. duża, od wózków dziecięcych, do osób starszych. Zdjęcia wykonałem na zasadzie   .............. może się przyda, po przyjściu do domu dowiedziałem się z radia " PR jedynka", że to właśnie odbyła się taka impreza, czy ktoś może o tym słyszał ?.




Brak komentarzy: