wtorek, 9 czerwca 2009

Wspomnienie z Holandii ...

W dniach 30 maja do 08 czerwca przebywałem z wizytą u rodziny w Holandii. Zwiedziłem b. dużo ciekawych miejsc, dzięki uprzejmości miejscowego holendra, który dla pokreślenia przyjaźni holendersko-polskiej poświęcił dla mnie tydzień swojego urlopu, wożąc mnie swoim samochodem po różnych okolicach, w promieniu do ok. 160 km od miejsca zamieszkania, za co mu jestem niezmiernie wdzięczny. Z pobytu tego zarejestrowałem b. dużo różnych sytuacji, które utrwaliłem na zdjęciach. Ogółem podczas pobytu wykonałem ok. 1.700 zdjęć różnej jakości, niektóre z nich postaram się w niedługim czasie przedstawić oglądającym osobom. Miejscem moim docelowym i jednocześnie wypadowym było miasto Zwolle.

Zwolle to miasto w północno-wschodniej Holandii, nad rzeką IJssel, w pobliżu jej ujścia do zbiornika Jsselmeer, ośrodek administracyjny (stolica) Prowincji Overijssel, około 116 tys. mieszkańców. W mieście znajduje się wiele b. ciekawych miejsc, niektóre z nich w niedługim czasie postaram się przedstawić.

Czas ten spędziłem b. pracowicie i owocnie, robiąc masę zdjęć, zapisków do nich, jednocześnie publikując w tym czasie wpisy o innej tematyce, na które również zapraszam.



2 komentarze:

Anonimowy pisze...

zatem czekamy na ciekawostki z Holandii ;) pozdrawiam! :)
ciekawa jestem jakie są Pana spostrzezenia z kraju który w Polsce uchodzi za bardzo tolerancyjny i wolnościowy. :)

Janusz pisze...

Nie jestem pewien czy sprostam oczekiwania wszystkich osób oglądających mojego bloga, no cóż ale przynajmniej będę się starał.