czwartek, 26 sierpnia 2010

Wspomnienia z Chin - Ciekawe twarze i postacie

Upłynęło kilka dni mojego pobytu w Chinach, widziałem już dużo różnych rzeczy, postanowiłem więc przedstawić to co mnie intrygowało od dłuższego czasu, tzn. kilka ciekawych postaci i twarzy. Zapraszam do ich obejrzenia.

Przydrożna handlarka.
Pewnie też jakiś regionalny ubiór, na rynku w Dali.
Dwie starsze panie spacerujące w parku, w regionalnych strojach.
Na widok aparatu i chęci fotografowania, kobieta prawie objęła mnie ze szczęścia.
Dwie damy, tylko dlaczego tak dostojnie ubrane.
Małe dzieci są szczególnie sympatyczne, do tego uroczo przyozdobione.
Na wiejskim targowisku.
Ta mała dziewczynka pozuje niczym wyrafinowana aktorka.
Chłopczyk b. zajęty swoimi czynnościami.
Patrzy niczym królowa, patrząca na swoich poddanych.
Zamyślona, smutna twarz chłopczyka.
Ta twarzyczka podoba mi się najbardziej.
Te dziewczynki są niesamowite.
Dwóch malców, jakby zahipnotyzowanych , wpatrzonych w obiektyw. Ten znak "V" jest tutaj nagminnie stosowany.
Dla mnie jest to typowy, starszy chińczyk.


Interesujesz się własnym zdrowiem ?

Brak komentarzy: